Haber

Boğaziçi Pazarlama Akademisi 4. Yılında Pazarlamanın Geleceğini Pazarlama Meraklılarına Sunuyor!

Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübün Marka ve Pazarlama Alt Komitesi tarafından düzenlenen Boğaziçi Pazarlama Akademisi bu yıl dördüncü kez düzenleniyor. Eğitim etkinliği, pazarlama meraklılarına klasik pazarlamanın temellerinden dijital pazarlamanın geleceğine kadar bir macera sunmayı amaçlıyor.

Etkinlik, 9-10 Kasım tarihlerinde iki gün sürecek çevrimiçi eğitimlerle başlayacak. Bu eğitimler, pazarlamayı derinlemesine öğrenmek isteyen öğrenci ve mezunlara alanının önde gelen isimleri tarafından verilecek. Ardından 11-12 Kasım tarihlerinde katılımcılar Boğaziçi Üniversitesi Güney Kampüsü’nde yüz yüze atölyelerde bir araya gelerek öğrendiklerini deneyime dönüştürme ve ağ kurma fırsatı bulacak.

“Geleneksel ile dijitalin birleşimi” mottosuyla yola çıkan Boğaziçi Pazarlama Akademisi, pazarlama dünyasının gelişen yüzünü katılımcılara gösterecek. Eğitim boyunca Dijital Pazarlama ve Dönüşüm, SEO, Dijital Pazarlama Trendleri, Nöropazarlama, TikTok, META, YouTube, Influencer Marketing, Yapay Zeka Destekli İçerik Pazarlama, Geleceğin Pazarlama Teknolojileri, Performans gibi çok çeşitli konularda oturumlar gerçekleştirilecek. Pazarlama. Sektörün önde gelen isimleri Tunç Berkman, Mehmet Kaya, Sibil Çetinkaya, Berk Nesilsiz, Tuna Canatar, Hande Aydın, Mehmet Aktuğ, Betül Uslu, Narod Çetinkaya, Mina Hürmet, Mert Onaran ve daha fazlası bilgi ve tecrübelerini katılımcılara aktaracak.

Boğaziçi Pazarlama Akademisi destekçileri etkinliğin daha pahalı hale getirilmesi için çalışıyor. Nestlé oturum destekçisi olarak katılırken, Endless Fairs altyapı destekçisi, Şölen ise oturum destekçisi olarak etkinliğe destek veriyor. İK dergi Terra Pizza medya destekçisi olarak katılırken, takas destekçisi olarak da katkıda bulunuyor. Etkinliğe yurt dışı eğitim destekçisi olarak destek veren güçlü sponsorlar arasında Endless Abroad, takas ve medya destekçisi olarak etkinliğe destek veren güçlü sponsorlar arasında ise Mac And Cheese ve Pazarlama Türkiye yer alıyor. Bu sponsorlar, katılımcılara alandaki yeni gelişmeleri ve fırsatları daha yakından takip etme olanağı sunarak etkinliği daha da zenginleştiriyor. Boğaziçi Pazarlama Akademisi sayesinde katılımcılar pazarlama dünyasının kapılarını daha geniş bir perspektiften keşfetme fırsatı bulacak.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu